Inga mer lugna helger


Jag har bara haft en sådan dryg dag. Somnade inatt till tonerna från en gitarr och Krippa som satt och sjöng för full hals (det var ifs ganska mysigt). Vaknade imorse och möttes av far som snarkade på soffan. Tvingade i mig en banan. Läste tidningen med mor. Fick en flashback till när man var liten och lekte med glittrande slott och prinsessor. Njöt av solen. Gömde mig för regnet. Dissade Bresse. En ängel med svarta vingar. Bläddrat i en bok om olika yrken och försökt komma på vad fan jag ska hitta på. Vankat fram och tillbaka genom huset. Raaastlöös. Önskat att jag köpt mitt gymkort (ja, dagen är här, Erika ska börja gymma, så fort hon tagit mod och ork att köpa det där lilla kortet bara). Den här dagen känns helt enkelt bara dryg. Som en vänte dag till kommande vecka. Då blir det fart och fläng. Imorgon fyller Alex 18!! Grattis!


Tänk att den här lilla filuren ska bli så stor...


Varning, nu lär denna ses ute på krogen om helgerna


//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

hahah! Du kunde inte hitta liiite finare bilder än de där?xD

2008-07-27 @ 23:20:26
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0