Kissekatten och birthdaykid

Nu sitter jag här framför min brors dator och svettas. Katten Smilla ligger i fönstret och sover. Det är sjukt varmt och päronen sitter coh diskuterar hur man åker från min farmor till Helsingfors för Linus och Bettina. Låter inte allt för krångligt, men jag säger då det att det är skönt att jag slipper köra till min farmor sen från Åbo, sover hela biten istället... 3 timmar.
Vi har precis firat Bettina lite eftersom hon fyller 25 idag. Hon fick ett jättefint fat av mig. Hoppas hon blev glad! =) Linus har lärt m ig ett nytt partytrick också. Hur man tar sig genom en golvmopsstång utan att släppa den med händerna. Det låter säkert helt sjukt men det är skitsvårt ska jag säga. Man ska börja med att ha den bakom ryggen sen ska man ta den över huvudet och få den tillbaka fram igen, runt ryggen utan att släppa den med händerna... sjukt svårt! Men jag klarade det. Efter några stånk och mycket klagande, gick det iaf! STOLT! =P

Vi ska nog vara kvar här ett tag till. Ganska mysigt så här på kvällen. Solen lyser som attans och vi sitter på balkongen. Tur att solen inte lyser där på iaf, då hade man nog inte kunnat sitta där.

Nej nu ska jag vara lite social. Kanske dricka ett glas iskall coca-cola. =P

Ut coh njut av solen!! 

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

Hälsa grattis till Bettina =)

2008-07-24 @ 21:14:03
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Bettina

Tyckte om fatet jätte mycket:) Tusen tack. Var jätte roligt att ni alla kom:9

Ses nästa vecka.

Kramar

2008-07-25 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0