I en ambulans med bruten nacke


Hmm ja, vad ska man säga... Kom hit lite folk igår och grillade. Supermysigt. Som jag skrev i inlägget nedan så spelade vi kubb. Spelade ingen roll vilket lag jag var i, tror jag förlorade i vilket fall som helst. Tyvärr var jag ju lite kaxig när vi började spela och råkade lova Mattsson att jag skulle hjula på huvudet om mitt lag förlorade. Vilket vi gjorde. Tur i oturen, jag slapp försöka hjula (det hade nog slutat med ambulans och bruten nacke) och fick istället kullerbytta mig över hela kubbplanen.

  



 "Vi tar ett kort på alla tre!"
Hmm, visst, blev ju utpressad ur bild xP

 

Det ser åtminstonde ut som om Robin fick kämpa lite iaf.

Nu är det städning och rasta hunden som gäller. Perfekt uppladdning inför ikväll. Not.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fan va stark jag ser ut! ;) Och jag måste nog hålla med att jag ser mest bra ut på kortet med oss tre! Men du har ju iaf en fin pussmun! ;) Hahaha! Ikväll ska vi allt ha minst lika kul! =D

2008-07-18 @ 14:47:31
Postat av: Erika

jävligt stark du, passa sig för dig ;)

2008-07-18 @ 14:58:28
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0