Good girl gone bad


Har inte haft orken att skriva på ett par dagar. Det är så ruskigt skönt med helg just nu. Känner mig både slö och rastlös på en och samma gång så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Men igår var det i alla fall Uppsala som gällde. Drog in till stadsparken, förfestade och käkade jordgubbar. Därefter drog det av till krogen. Det var inte riktigt så kul som vi hade hoppats, men helt okey. Mötte två snubbar som gjorde små test på oss. Första testet sabbade jag direkt, fattade inte ens vad som hände. Andra testet gick i princip ut på att hålla ena snubben i händerna och det visade att jag var självsäker. Han lyckades även bevisa att jag och Rebecka är asbra kompisar genom att fråga om vi använde samma sorts schampo.

Därefter hamnde jag på snubbens svarta lista. Jag kände mig ganska nöjd med det tills jag hörde att han hade en rosa lista. Så jag försökte smöra lite och få lite plus poäng. Vilket visade sig vara lönlöst. Istället fick jag nöja mig med att hamna på något mellanting mellan den svarta och vita listan. Duger väl för mig, specielt om de är som en av snubbarna sa,  inga killar vill ha good girls anyway

Dags för this bad girl att krypa ner i sängen och glo på Scrubs-maraton, för det är det bad girls gör en härlig lördagskväll som denna.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0