Efter en "tuff" arbetsdag


Idag slapp jag sågen och graderna. Lycka. Istället fick jag sitta vid en maskin, stirra ut i tomma intet och lyssna på musik. Ganska soft. Förutom efter lunch då energin slog till och jag blev ganska rastlös. Satt och lekte med handskarna, hade en diskret (jag ville inte att de runt omkring skulle tro att jag var helt lost) dockteater för mig själv med fingrarna och nynnade musik. Sista timmen slog tröttheten till, så i brist på annat började jag räkna ut hur mycket pengar jag hade tjänat sen lunch på att bara sitta och dagdrömma och ha dockteater. 341,25 kr, inte helt fel va för att göra ingenting? Jag är ju i alla fall ganska nöjd med den insattsen. Go dockteater!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Svar: Men skit då! Men du kanske kan kolla in där ändå och prata med dom? se vad dom säger för pris och om de har tider osv. Så bestämmer vi sen när jag kollat med han som var pappaledig om vad han tar för pris å så..

2008-07-10 @ 22:21:44
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack igen! :)

Neej, jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra för något. Men jag vet att jag vill ha en :D Jasså vart ska den sitta?

2008-07-11 @ 10:01:33
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0