Slut

Nu är helgen slut och nedäkningen är nere på två. Endast två dagar ska jag gå i skolan den här vekan. Sen bär det av mot Sälen. Kommer bli skitkul! :D Hoppas det är massor med snö. Kommer nog inte vara så mycket folk där uppe nu eftersom det inte är säsong riktigt än. Så det är nog bra att vi kommer och fyller på lite.

Har övningskört idag från Enköping å lite till. Kändes helt okej faktiskt... har kollat efter stavar också... hittade inga som passa.. så om det är någon som känner sig lite snäll och vill låna ut ett par till mig nästa vecka så är det bara att slå en pling! :P (A) (gärna innan tisdag :P )

Nu ska jag kila i säng så att jag orkar med morgondagen... sov gott allihop... (ni som läser bloggen iaf) :P

Puss å Kram
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0