Sista lektionen

Nu sitter jag här typ en timme kavr tills sista lektionen börjar... suck.... Inte så att man längtar efter att ha Naturkunskap där vi bara sitter och diskuterar om genteknik är bra... och dessutom är det bara en person som pratar. Men men.. som sagt man kan ju inte vara bäst på allt.

Jag och Sara sitter och läser lite om hur man hånglar... men saken om hur detta ämne kom upp var när Sara satt och visslade med tungan.. :P hon sökte på rulla tungan på google och då kom det upp en sida om hur man hånglar. Visserligen väldigt oskyldigt eftersom det är barn som beskriver detta. Men vissa kommentarer går lite överstyr. Asså att barn som är 10-11 år snackar om sånt kanske kan gå lite överstyr... haha men man får sig ett gått skratt iaf :P aja nog om det...

Snart åker jag till Sälen med Erika. I helgen har vi bestämt att vi ska planera lite om vad vi ska ta med oss och vilka som kommer med. Jag hoppas att Lillan har snackat med sin kille och om han har bestämt sig om han ska med eller inte.. jag vill lixom ha med mig en kompis jag också.. men men .. får se hur det blir.. jag har ju iaf Erika och Alex som jag känner. Jag har hört att maten där uppe är asdyr så vi ska ta med oss allting härifrån så vi slipper handla när vi är där... Sen har jag enligt små rykten hört att vi ska gå på afterskin redan första kvällen.. får se om jag orkar det eller inte... man kan ju iofs ta det lugnt. 

aja det här inlägget lång tid att skriva.. nu är det ca 40 min kvar tills lektionen börjar och jag och Sara har tittat mobiler... finns en hel del att titta på... 

Puss 
///Rebecka  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0