Så taggad

Suck, som Rebecka så fint påpekade så är helgen över. Känns inte ett dugg bra. Imorse ville jag krypa ner under täcket och gömma mig. Vill jag fortfarande förresten. Borde inte gått upp idag överhuvudtaget. Men jag kanske får något vettigt gjort idag får man hoppas. Om jag orkar med hela dagen. 
   Som tur är så blir veckan kort. På onsdag smäller det! Jag och flickorna, Alex, Lillan och Rebecka drar upp till fjällen. Och det är jag som kör. Panik. Hur ska detta gå? Jag som fick panik på parkeringen på Ikea i helgen. Och bilen bakom mig i rondellen som tuta som fan (vilket jag förresten inte förstår riktigt varför). Men det ska nog gå bra. Rebecka och Alex är mina kartläsare, vilket ska bli väldigt spännande att se hur det slutar.

Jaja, har inte så mycket att berätta och dessutom ska jag hjälpa Alex att fuska nu. Vilken tur att hon har mig ibland XP

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Va fan erika!? man ska inte fuska!! vad gäller fusket om förresten?? :P å har paxat framsätet den sista biten :P å vänster sida i bak! sen e ja jättenöjd:P hoppas alex oxå går med på det ! (A)

2008-01-22 @ 12:26:29
Postat av: Erika

haha, äsch, lite fusk ibland skadar inte :P hehe
ja du, får se vad alex tkr om det, men fick karta å grejer av pappa idag å de verkar plättlätt att hitta :) inte direkt någon krångelväg

2008-01-22 @ 13:22:02
Postat av: Alex

Man ska visst fuska!(a)
Du kan sitta fram hela vägen Rebecka, jag sitter med Lillan där bak jag:)

2008-01-22 @ 14:02:18
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0