After nature

Nu har vi haft vår naturlektion.. pågick i ca 25 min.... varav 15 min gick åt till atta snacka studenten... fatta hur ltie det är kvar.. känns som om det bara är någon månad kvar. Vi har bestämt att Johan ska snacka med sin famlij om de har en skrinda som vi kan åka på och Jessicas mamma ska fixa ljudanläggningen. Yeah! Champangefrukosten kommer vara hos Challe! Mysigt! Vi tyckte att Per (klassföreståndare) ska också komma på frukosten. Han blev nog glad när han fick höra det.

Ikväll spelar Island mot Sverige i Norge kl 20.15 på tv4. Det ska jag titta på. Men innan det så ska jag träna smågrabsen i handboll.

Nu blev jag frestad av att både sara och gabbe satte sig för att spela bloons.. så det ska jag också göra! :D

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0