Tatuering och förlovningsfest


  

Igår var en sjukt skön dag! Alex och jag dissade skolan för jag skulle göra min tatuering. Snubben som gjorde den var riktigt skön, satt och drog skämt om att han var full (kändes väldigt tryggt när han snubblade över stolen) och att han skulle på fest ute i skogen på kvällen. När han väl satte igång satt Alex på en stol brevid och råglodde på vad han gjorde. Hon såg nästan ännu mer koncentrerad ut än honom. Haha. Ändå satt hon och gluttade ut från rummet hela tiden. När vi var klara och skulle gå ut därifrån förstod jag varför. Hon hade spanat in den söta peircing killen, haha, typiskt Alex =P
   Efteråt tog vi en tur på stan. Jag hittade fin fina martiniglas till mor som fyller år idag. Alex prövade 300 par jeans och inga dög. Suck. Förstår inte hur hon som jobbade där orkade. Haha.

   

På kvällen drog jag hem till Mattson som hade förlovningsfest med Jennie. Så vi satt hemma hos dem och chillade lite, åt supergod eftterrätt och sen drog in till Joar. Bajsjoar vägrade öppna dansgolvet förren vid slutet av kvällen. Kul. Men de vart en lyckad kväll ändå, synd bara att förlovningsparet drog hem så tidigt. Men grattis på er i alla fall, sötnosar =)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

jag har faktiskt hittat ett par jeans nu:D

2008-02-02 @ 18:22:37
URL: http://alindgren.blogg.se
Postat av: Sara

vad fin tatueringen blev :D

2008-02-03 @ 17:08:53
URL: http://sarasilfversten.blogg.se
Postat av: Becca

Va fin tatuering!

2008-02-04 @ 09:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0