Sportlov

Nu är jag hemma igen. Som ni kanske läste (om vi har några trogna läsare vill säga??) så har jag varit uppe i Bjursås... Helt rätt Erika.. =) Och jag tror att du var lite avundsjuk iaf ;) jag kan ju då berätta för dig Erika att Melina, min kusin, är grym på att åka snowboard, och hon är bara 10 år! så du måste nog lägga på ett kol om du ska gå om henne och bli bäst på att åka snowboard! ;) även om du är på god väg iaf.. =)

Idag blir det nog inte så mycket gjort.. ska försöka få tag på en person så att jag kanske kan få ett jobb. Hoppas, hoppas!!!
Sen ska jag försöka få tag på någon som vill joina mig med lite TV-spel... får se hur det går.

Träning ikväll.. ska bli skönt att få spring av sig lite... skjuta lite bollar i nätet osv....

nu ska jag gå och äta lite lunch. magen skriker efter mat...

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0