Snart

Nu har jag haft min enda lektion idag: Naturkunskap. Vi fick labba lite. Vi skulle plocka ut DNA från en kiwi.. det var roligt.. kommer upp lite fler bilder på det senare. Sen när jag kommer hem idag (ska åka med 12.43 bussen ASSKÖNT!!) så ska jag städa mitt rum en aning... det ser lixom ut som ett bombnedslag faktiskt (A)
sen ska jag skriva min filosofi. Hoppas att jag gör bra ifrån mig.. måste få lite inspiration också. Det är så svårt när man har ett sådant tungt ämne att få inspiration. Man måste tänka så djupt för att få till det på ett bra sätt.
Imorn är det torsdag. Går heldag.. hatar att gå heldag på torsdagar och tisdagar.. jag måste stressa så mycket efter skolan... träning direkt med småkillarna... hmm undra vad de ska få göra imorn?

Suck.. En timme kvar tills bussen ska gå... säger som Erika sa i förra inlägget: Jag är så trött på att vänta på bussar!!!

Jag längtar till fredag. Handbollsmatch mot Spånga... jag är så sugen på att spela handboll så att det sprätter i benen. Tur att jag kommer få springa av mig ikväll på träningen. Men match är ändå det roligaste! =)

Just nu sitter jag och tittar mig över axel och ser att Sara sitter och tittar på lite klipp på youtube... låter lite kul.. kanske ska joina sen.. om jag inte hittar något annat kul att göra vill säga... men det tvivlar jag på... aja nu skriver jag bara en massa strunt känner jag för att få tiden att gå. 

hej hopp
Puss
///Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0