Millitärer

Åkte till skolan i morse och hade inställt mig på att ha Engelska.. men när jag kommer in får jag reda på att vi inte hade det.. *suck*.. hade väl inte lyssnat tillräckligt antar jag...

sen var det iaf idrott.. en hyffsat rolig lektion idag faktiskt, olika sporter med två lag... orkar inte berätta allt.. lite knepigt lixom.

Lunch efter idrotten och sen bar det av mot filosofin. Inte någon sån där happy lektion, den varade inte så länge heller. Vi fick sluta tidigare så jag ringde till mamma och jag och gabbe tog bussen till skolsta där hon hämtade upp oss.

När vi åkt i bilen på Grillby vägen möttes vi av stillastående millitärer i sina fordon... (vissa utanför också). Gabbe frågade om man fick vinka... mamma svarade självklart:P men varken jag eller gabbe gjorde det, till slut när vi åkte förbi de sista bilarna tyckte mamma att vi skulle vinka, men vi gjorde inte det så mamma tutade på dem istället. Den ena av dem hade värsta stoneface / pokerface... inget liv med andra ord, medan en annan vinkade glatt. Gabbe vinkade och fick en vink tillbaka:P man hade ganska svårt att se hur de såg ut eftersom de flesta hade på sig någon slags mask när de satt uppe på sina fordon... (lite skumma:P) 

Snart är det mat... och det är fortfarande väldigt ljust ute.. vilket gör att man blir lite mer pigg än vanligt, skönt !:D
Ljusare tider, välkommen!

Puss
//Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0