Lördag

Måste bara ingripa lite i Erikas förra inlägg (sorry) men filmen heter I am Legend... =P men den va helt okej. Hahaha! vilka fegisar vi är Erika! ;P och du... kanske borde öva lite på köra McThrough lite mer:P eller??? ;P(A)

Melodifestivalen ikväll. Vill kanske ägna den med någon kompis men än så länge verkar det inte finnas någon som nappar på mit förslag om att ha en melodifestivalkväll:P kan förstå dem:P

Igår va ja och mamma till Sthlm för att shoppa lite... visserligen hade jag egentligen inga pengar men jag tänkte att det kunde bli kul att titta på lite kläde och kanske välja ut lite tills jag får pengar... men det slutade med att jag kom hem med rätt så mycket ändå.. tur att man har en sån bra mamma! :D
Köpte ett par Gul&blå jeans, en grå topp, ett vitt linne och en blus från H&M. Sedan gick vi till telenorbutiken för att kolla när mamma och jag kunde förnya vårt abonemang. Det roligaste var att båda gick ut ur butiken ed en varsin nymobil! :D

Ny ska jag gå och käka lite mat! hej hopp

puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0