Klart jag kommer bli bäst, eller?

Tsss, klart jag kommer bli bäst på att åka snowbord, vänta du bara efter min fjällen vecka i påsk. Efter den, då jävlar, då kommer jag att ha lärt mig svänga. Därefter är det ju inte långt ifrån att vara snowbordproffs, eller...? Jag har höga förhoppningar på mig själv XP

Har nyss kollat shrek 3. Är inte Åsnans bebisar allt för gulliga? Skitsöta jue! Jag vill ha en liten åsnedrake, någon som råkar ha en till övers att ge bort? =)

Nä, nu ska jag ta och göra något seriöst av den här dagen. Ska försöka ta och söka lite jobb. Fick nyss ett tips av Rebecka så får se vad det blir. Ooh, förresten... har börjat bläddra i lite kataloger om högskolor och sådär. Mor klagar på nästan allt som jag tycker låter intressant. Det låter inte som om hon tycker det är en sådan superbra ide att sattsa på något inom media, men det verkar vara det enda som intresserar mig. Jag kan knappt läsa rubriker såsom ekonomi, lärarutbildning, civilingenjör eller liknande utan att hotas av att somna på fläcken. Knappast att jag skulle klara av en sådan utblidning då. Jaja, nu har jag pladdrat på för länge, söka jobb var det som gällde.

Måste bara säga att jag är äntligen klar med Desses innebandydans. Haha. Bland det fulaste jag sett.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0