Högskola, död rumpa och lumpen

Suck. Idag har vi haft Vägar vidare i skolan. Gått och lyssnat på olika högskolar. Asdrygt, vad fan ska man välja? Tur att jag ska jobba ett år innan, behöver lite betänketid. Helst skulle jag vilja jobba utomlands ett tag. Mamma hittade jobb på ett hundpansionat i Thailand. Haha. Skulle vara ganska soft, två tre månader nere i Thailand. Sola och bada. Och rasta hundar. suck. hehe. Förvirrande det där med att bestämma vad man ska hitta på efter studenten.

Jaja, helt mör i kropp, varit och dansat idag. Stackars min rumpa!! Den tog på träningen idag. Haha. Kommer fan mig ha pissont imorrn, men, men.

Snackade med Crulle på bussen hem. Han gör lumpen just nu och han berätta om när han skulle gå från typ Gävle till Uppsala. Maten de hade med sig smakade tydligen skit (han kunde inte ens tvinga ner den) så det puckot käkade inte på fyra dagar!!! Och undertiden gick han kanske 10 mil!! Jag hade dött, fattar inte hur han klarade det!?

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

shit:O stackars människa

2008-02-14 @ 12:48:39
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0