Första tecken på bloggberoende

Hade inte tid till att skriva igår, skyller allt på skolan. Och min dans. =) Ett tecken på att man börjar bli bloggberoende: jag går och tänker hela dagarna att det här och det här måste jag skriva ikväll. Jobbigt, för nu när jag har tid till att skriva kommer jag inte ihåg ett ord av det så då blir det bara massa menigslöst pladder istället.


Men kan ju säga att jag vaknade upp igår morse, lycklig över att se regnt och moln. Och jag varken gjorde en regndans eller dödade en spindel (om jag inte gjorde båda delarna i sömnen eller nått), så mycket önskan verkade funka det med. Så igår kväll hann jag med min träning. Lycklig. Och träning idag. Ännu mer lycka.

Stack hem till Markus idag också. Har inte setts på evigheter så vi hade ganska mycket att snacka om. Speciellt han. Han är en väldigt pratglad person. Så fick jag se katten Tike igen också. Han är så söt så söt. Dock verkade han inte vara så glad över att se mig. Glodde lite konstigt och nös på mig. Hmm... Omtyckt där eller...? Men jag vet att han har saknat mig, innerst inne. =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0