Eller så kan jag alltid ha ihjäl en spindel

Jag ska snart, precis som Rebecka, ta och slummra in. Ska bli riktigt skönt. Extra skönt att jag har sovmorgon imorron. Nice =) Och för ovanlighetens skull hoppas vi på mulet och gärna lite regn imorgon, så att stjärnhimmelen blir helt omöjlig att se. Våran naturkunskapslärare har nämligen fått för sig att vi ska ut och titta på stjärnor. Inget mig emot. Kan nog bli en väldigt romantisk date med klassen. Men nu är det så att läraren har fått för sig att sätta det mitt i min ena träning imorgon. Surt sa räven. Hoppas det ösregnar. Tror jag ska ta och utföra en liten regndans innan jag kryper till sängs. Det ska nog göra susen.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0