Before I break the window

Wiihoo! Min bror har vaknat! Konstigt, han går upp självmant innan ett...? något är fel? :S
Har jobbat klart på Desses innebandy dans, har bara lite lite kvar att göra, men det orkar jag inte med idag. Får bli på torsdag. Imorrn är mor ledig och jag vill inte hoppa omkring med innebandyklubban inför folk. Räcker gott och väl att jag måste visa upp den för Desse och hennes polare. Plus att jag ska lära dem den, hur ska det gå...?

Idag blir det lugnt i alla fall. Har lånat hem mormors fula symaskin som ingen fattar någonting av förutom mormor. Igår var jag riktigt föbannad på den. Försökte mig på att alldeles själv trä den och det gick rent ut sagt åt helvete. Stackars bror, undrar om han vaknade av mina svordomar...? Men min mor och far var änglar igår och räddade symaksinen (jag funderade på att kasta ut den genom fönstret) genom att lirka ut hur man trädde den idiotiska saken. Så jag hoppas den funkar idag så jag kan sätta igång att förstöra mina jeans, tvivlar bara en aning på mina sykunskaper. Så, mina kära grannar, om ni idag ser en symaskin flyga ut på gatan så är det bara lilla jag som tappat tålamodet, no need to worry. Men innan dess ska jag ta en långpromenad i skogen med lilla Zingo. Verkar vara ganska fint väder, solen lyyyser =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0