Back to school

Försov mig imorse, vilket ledde till att jag i stress fick kasta i mig en torr liten knäckemacka. Vilket betyder att jag är vrålhungrig. Jag + hungrig = noll tålamod. Väldigt lyckat att vi då ska sitta i skolan och leka med datorer. Funkar ju inte alls. Har efter en halvtimme gett upp totalt. Dumma, dumma Sketch Up som bara krånglar. Det bästa är att det är min klocka jag sitter och sliter med, som skulle varit klar förra veckan. Lyckat. Får försöka efter lunch igen, det här funkar inte... Jag bara älskar stressiga mornar. Ännu mer älskar jag skolmat. Kommer fan gå hungrig hela dagen. Det är så skönt att vara tillbaka i skolan igen...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0