Apkonstigt...?

Så var det morgon igen. Så trevligt. Inatt vaknade jag flera gånger igen. Först vid 6 och sen vid 8. Inte roligt. Tror det är när mor och far går upp. Sen inbillar jag mig att jag är pigg och funderar på att gå upp, precis då somnar jag om. Jag kan inte ha varit så pigg. Dessutom hade jag en apkonstig dröm, som jag inte tänker börja förklara här, ni får helt enkelt lite på mig att den var apkonstig. Apkonstig förresten, vart har jag fått det ifrån...?

Nu ska jag snart sätta igång med Desses dans. Suck och pust. Jag har träningsvärk efter igårkväll. Undrar om bror Tim kommer hata mig. Det är ju inte den bästa låten jag spelar på högsta volym. Stackarn ligger ju sjuk. Fast å andra sidan kan ju den pojken sova igenom vad som helst. Vet inte hur många gånger jag har velat dunka hans huvud mot någonting hårt då han aldrig vaknar av sin väckarklocka (som istället väcker mig och får mig att hammra med nävarna hårt i väggarna).

Hmm, dags att köra igång. Have a nice day everybody! Och för den som undrar vart min bloggkompanjon har tagit vägen så är hon i Bjursås, eller vad det nu heter och åker skidor. Jag är inte ett dugg avundsjuk...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0