Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Yes, ny vecka igen. Bara en vecka kvar till sportlovet. Underbart! Synd bara att man är pank, mina sista pengar gick egentligen åt till min tatuering och sen fick jag nalla av mitt sparkonto för att kunna ta mig ner till Göteborg. Men det var det värt, var så jävla kul därnere. Ett inlägg om det får komma ikväll. Nu sitter jag i skolan och pallar inte riktigt skriva om hela helgen.

Tror nog det blir en ganska soft dag idag. Just nu sitter klassen (vi är 7 pers här idag, riktig skolkarklass det här haha) och lyssnar på "Alla som inte dansar i våldtäktsmän". Sååå skön låt. Hatade den förut, videon är ju asseg, men efter fjällen bara älskar jag den låten! Vi hade tänkt ha den som avslutningslåt på våran föreställning (klassen ska sätta ihop en modevisning), men vår ide blev dissad så istället verkar det bli "I like to move it, move it." 

Yes, sportlovet nästa vecka då. Vad ska man göra? Jag ska helt klart sova! Ända sen fjällen har jag varit konstant trött, fast det verkar ha gått över nu. Idag är jag pigg och glad. För helgen har jag många planer i alla fall. Roligast skulle det va och ta sig till krogen i Stockholm, men som sagt, jag är pank. Så istället lät det som om det skulle bli lite chill tillsammans med Södertälje-gänget, men efter som Joze fyller år i helgen så lutar det åt fest ute i Östhammar istället. Haha, fan vad jag åker omkring överallt XP 

Hmm, nu kom Hassan förbi och klaga över att jag aldrig har nämnt honom i min blogg, så varsågod. Hoppas han blev glad, inte för att han läser bloggen men. Grattis till honom förresten, han fyllde 18 igår :)

Hare bra, tokar! 

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

hahah 7 pers?! Värre än min klass ju.

2008-02-12 @ 18:47:30
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0