En kväll


På en av alla helgens fester

Samtalet flyter på, men avbryts plötsligt av en snubbe.
N: Grabbar, har ni någonsin smakat på er egen sperma? 
En sekunds tystnad.
Alla: Nej!!
Ännu en sekunds tystnad.
Någon: Har du!?
N: "Nej nej! Jag funderade bara...

Senare.
N: Enköping! Vad lyssnar du på för musik egentligen?
J: Allt möjligt, men mest hiphop och rnb.
N: Neeeej! Huur kan du?? Nej nej nej!
En stund senare spelas först Titanic och sen Abba på hög volym.
A: Stäng av den här skitmusiken! Jag hatar Abba!
N: Vad säger du?? Abba är fan Sveriges stolthet! Vi ska vara stolta över Abba!
Hmf... Abba duger men inte min hiphop?
Min musik är fan så mycket bättre än Abba haha x)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

sv: Ja! Fan vad skoj:D

2008-12-08 @ 21:15:44
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0