Ibland har jag tur


Jag åkte hemifrån igår, kom hem idag. Det känns som om jag har varit borta i flera dagar. Hela kvällen har jag gått och små suckat för mig själv ååh, min egna säng och va skönt att använda sin egna dusch eller åh jag måste uppdatera mig om vad alla haft för sig här hemma. Så stannar jag upp, inser att det var senast igår jag var hemma. Konstig känsla, men så mycket har hänt sen dess så det känns som flera dagar istället för flera timmar. Jag orkar inte gå igenom allt men kort och gott:

     Mellandagsrean är i full gång, tusentals människor på stan - jag en utav dem.

     Fira Sara som fyllde 18. Stort grattis =) Blev en livad utgång i Stockholm. Jag kände mig lite givmild och gav födelsedagsbarnet en ros. Senare ser jag hur hon sitter och luktar på den. Roligaste var att den var gjord av plast, vilket hon tydligen inte märkt. 

     Julklappen från mormor, kusingänget (minus två stycken), moster, mor och far fick biljetter till Footloose, som vi var och såg idag. Väldigt bra. Lite kul att mitt i föreställningen inser jag att det är min gamla danstränare i en av rollerna. Som vanligt sa pappa, "dina danslärare dyker upp lite överallt". Och jag kan väl inte säga annat än sant. (förresten, det här gjorde mig grymt taggad inför Bounce, Rebecka. Boka snart?)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ja vi bokar så snabbt vi kan!!!!

2008-12-29 @ 19:31:04
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Sara

tack erika! och rosen såg ju faktiskt riktig ut ;o haha

2008-12-29 @ 19:35:25
Postat av: Anonym

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-29 @ 19:36:49
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: StefanWeei

Kolla gärna in på min blogg :D Glöm inte svara på gåtan i tävlingen heller :)

2008-12-29 @ 19:37:23
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0