Detta blev lite längre än vad jag tänkt mig


Imorse väcktes jag klockan nio av att telefonen ringde. Självklart vägrade jag att gå upp, men den då hatade signalen bara fortsatte ringa och ringa så tvingade jag mig upp för att svara. Lite hes som jag var fick jag knappt fram några ord.
Jag: "Erk." ( = Erika)
I luren: "Hallå? Väckte jag dig?"
Jag: "Mmm, me d e ingn faa."
I luren: "Är det Erika jag pratar med?"
Jag: *harkel* "Jo, de e ja."
I luren: "Oj! Vad hes du låter."
Tur var så var det mormor som ringde. Och ännu mer tur, hon lät mig snabbt somna om igen.

Några timmar senare vaknade jag till liv på riktigt. Så nu har jag tillbringat "morgonen" med julklappsinslagning (jag hann med ett paket, ibland lägger jag nog ner lite väl mycket tid på det där) och att lyssna igenom mina cd skivor. Jag ska tydligen "presentera min musiksmak" i helgen för Christoffer. Han tycker, efter att ha läst mitt förra inlägg om musik och hans polare, att jag ska försöka mig på att ta med mig egen musik tills nästa gång vi festar med pojkarna. Jag vet dock inte om jag törs. Ebba har tydligen försökt sig på detta och jag har hört historien om detta ett flertal gånger. Skivan fick inte ens en chans innan pojkarna bröt den mitt itu. Ja, ni kanske förstår varför jag känner mig lite tveksam till att låta pojkarna träffa mina kära skivor med älskade låtar.


Bild från kvällen då jag fick höra denna skrämmande historia.
Tror dessutom att jag börjat göra Alex fyllemin på bilder,
såg de efter att ha spanat in dessa bilder haha x)

//Erika



Kommentarer
Postat av: Alex

haha ja det var väldigt lik;P

2008-12-10 @ 14:32:09
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0