Så ni vet att jag kommit hem säkert


Helgen har varit supermysig. Är av någon anledning helt slut just nu. Kan bero på träningspasset jag nyss körde. Kan bero på mors tjat om framtiden. Jag blir trött bara av att tänka tanken på att bestämma sig om att plugga vidare. Jag vill plugga, men ingen aning om vad. Just nu vill jag helst av allt bara slockna framför tven med en chokladkaka i magen, men icke. Har lite engelskajobb att kämpa med. Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag skjuta upp det till imorgon (sista stund) och hamna framför tven. Bara chokladen som saknas.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Connie

Han är helt underbar! :) Kan inte få nog av honom.



Ey, du lär ju plugga engelskan på dirr! Det värsta som finns är känslan av att man inte har gjort grejerna i tid. Trust me.

2008-12-15 @ 21:07:35
URL: http://connyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0