I rather dance alone


Förkylningar gillar verkligen inte att dansa. Huvudet känns helt bortsprängt och febern har gjort ett litet besök. Har försökt mig på att hst bort halsontet men av någon anledning hugger det i sidan varje gång. Hosta och träningsvärk går inte bra ihop. Skulle ha jobbat idag, men blev hemma istället. Ganska drygt. Och skönt. Men vad gör man hemma i ensamheten en hel dag när man egentligen inte orkar göra något? Klockan är ett. Det är flera timmar kvar tills den här dagen är över. Och allt som finns att göra som inte kräver ansträgning är tv. Jag har redan tröttnat. Faktiskt så längtar jag tills någon kommer hem, något jag aldrig brukar göra när jag väl får chansen att ha huset för mig själv. Men jag skulle behöva lite sällskap. Och förhoppningsvis har de kanske köpt med sig lite yoghurt. Mums yoghurt, det enda som känns lockande i kategorin ätbart idag.

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0