Nya vänner

Jag älskar att få nya kompisar. Och roligt är de att de inte alltid bor så sjukt nära. Man vidgar sina vyer liksom. =P

Idag var det sista dagen i skolan innan jul. Så skönt! Börjar igen den 7e januari.

Nästa vecka ska jag jobba tre dagar: måndag och tisdag kl 10.00-19.00 och lördag kl 11.00-16.00. Pengar säger jag bara! Asbra!

På onsdag är det julafton men jag har inte riktigt hittat den där julkänslan än. Och jag tror mycket att det beror på att det inte finns någon snö på marken. En jul utan snö känns inte som någon riktig jul. =(

Imorn ska jag och Erika inhandla de sista klapparna i Uppsala. Fast Erika visste inte riktigt om hon kunde eller ej eftersom hon kanske skulle jobba. Men i vilket fall som helst så åker nog i alla fall jag in. Måste verkligen köpa några julklappar.

Hmm... känns som om det här inlägget blev väldigt osammanhängande. =P Men så får det bli ibland.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0