Någon som vill ha trosor i julklapp?


Var in till Uppsala och köpte lite julklappar idag. Eller ja, jag försökte köpa julklappar. Det slutade med att jag köpte mer saker till mig själv. På dansen sedan försökte jag förklara för en tjej hur dålig jag varit under kvällen med mina klappinköp. Hon försökte stötta mig lite:
Tjej: "Du skulle ju alltid kunna smyganvända de lite och sen ge bort dem lite smått begagnat."
Jag: "Det är underkläder."
Tjej: "Åh nej, usch, kanske inte då."

Nä, jag skulle inte tro det. Vare sig ni önskar er ett par av mina gamla trosor eller inte så är det inget som kommer dyka upp i julklapparna från mig i år.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nej tack! jag står över den klappen! ;)

2008-12-10 @ 23:15:23
URL: http://bbqvillage.blogg.se/
Postat av: Erika

men vaddå rå? ett par gamla trosor e väl spännande att få xP

2008-12-11 @ 00:04:38
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0