Mys i Uppsala

Var på bio igår med A. Väldigt mysigt måste jag säga. Såg filmen Australia... förälskade mig i den lilla pojken, han hade så otroligt vackra ögon och var allmänt söt. Och jag ska absulot inte klaga på sällskapet. Tack så mkt för igår, det var hur mysigt som helst! =)

Idag har jag väl inte gjort så mkt utan att bara slappat och tittat på tv och film... Imorn ska jag jobba 10-19 igen.. mördar pass men oj vad bra det är med pengar...

Nu kom pappa hem med maten... hungrig som ett djur.

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

bio låter mysigt:)

så det är helt slut med P?

vi har ju inte haft någon tid att prata...

2008-12-28 @ 20:34:27
URL: http://saripetersoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0