Måndag

Helgen har varit lagom mysig. I fredags var det match mot Bolton. Jag gjorde fem mål så jag är faktiskt väldigt nöjd. Sen på lördagen jobbade jag och sen drog jag och Sara till Sthlm för att träffa Jonas, Erika och Christoffer. Det skulle bli lite fest. Och lite var nog ordet. Var inte värsta super draget men ändå trevligt.
På söndagen drog jag och Sara tidigt. Sara åkte hem och jag åkte vidare till Örebro och bror. Där var det jättemysigt. Julgröt och julmarknad med hela familjen och moster Camillas familj.
Jag passade på att låna lite filmer av Linus... måste ju hålla sig uppdaterad lixom. Lånade REC, The Mist och några fler. Jag och mamma tittade direkt på REC men mamma tröttnade snabbt medan jag satt och bet på naglarna i stort sätt. Men vi bytte till The Mist som var mycket bättre enligt henne. Jag tyckte nog att båda var lika bra, men de hade väldigt olika handlingar.
Här hemma idag är det en stor utförsäljning utav mammas ljus... Så just nu är det hur mycket folk som helst här... varmt som satan är det också eftersom mamma tänt massa ljus.

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0