In big pain!

Har fysatans ont i huvudet idag! Usch! Slog i det igår på matchen. Och kan ju meddela att det verkligen inte är skönt att slå i huvudet i Örsahallens golv - det är som att möta betong! Som Julia sa när vi åkte hem: Det såg ut som om ditt huvud studsade på en studsmatta. Då kan man ju nästa förstå hur hårt jag slog i. Så huvudvärk och nackvärk idag med andra ord. Får se hur jag mår imorn om jag är kapabel att spela då med eller om värken består.

Skulle åkt till V-rås idag och inhandlat de allra sista klapparna men så blev inte fallet. Har för ont för det. "/  Men det löser sig nog ändå.

Nu ska jag gå och äta frukost sen ska jag julstäda mitt rum. Måste ju bli fint! =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

stackare =( stuttsande huvud låter inge skönt du :/

hoppas de blir bättre snart :P

2008-12-20 @ 13:27:32
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0