Gott Nytt År!

Gott nytt år allihopa!

Hoppas att alla har haft ett väldigt bra år för det har jag. Eller ja, det har väl haft sina upp och nergångar. Ska försöka summera ihop året lite kort (tror jag gör det i punktform så det blir i ordning) :

* Varit i Sälen med Erika, Alex, Lillan, Patrik och Thomas
* Gjort saker som jag ångrar... ;)
* Gått min sista termin på Westerlundska Gymnasiet i Enköping
* Gått på många studentfester och rundvandringar
* Sökt in på Universitet
* Firade Påskafton på Skansen med mamma, pappa, Linus och Bettina
* Tagit studenten och gått på allra sista studentfesten på Joar
* Tagit körkort och varit taxi på Hamnfestivalen =)
* Sommarjobbat i Uppsala och haft Naken-Janne som chef
* Träffat nya kompisar
* Kysst någon som jag verkligen gillar
* Kört till Stockholm flera gånger själv
* Varit på kräftskiva
* Börjat på Uppsala Universitet med inriktningen lärare
* Träffat väldigt roliga människor
* Gått på nationer, pubar och kroger
* Förlorat kontakten med min brevvän som jag skrivit till i över 10 år.
* Bestäm att jag och mamma ska åka till Rom i vår
* Handlat julklappar
* Träffat en av de snyggaste människorna jag känner (A)
* Saknat SP3b otroligt mycket!!! <3
* Sökt lägenhet
* Gått på Joar på Juldagen
* Varit full några gånger =)
* Planerat saker som sedan inte blivit av
* Kommit på Nyårslöften =)

... och nu sitter jag och ska snart fixa mig lite snygg inför kvällen i ära. Bästa att ta vara på det lilla som finns kvar utav året 2008. Det är ju bara 11 timmar och 42 minuter kvar nu tills nästa år kommer. =)

Puss på er och Hoppas ni får ett underbart 2009!!!
//Rebecka - vi ses nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0