En liten bekännelse... (A)

Det finns en person som betyder så sjukt mycket för mig. Den personen finns alltid när jag behöver det som mest. Den stöttar mig alltid i allt jag gör även om den kanske inte alltid håller med... vi har aldrig bråkat, och då menar jag verkligen aldrig. Kan du komma på något tillfälle så blir jag förvånad!

Vi är så olika men ändå så lika. Du har bruna ögon, jag har blå. Jag pratar mycket, när du kanske hellre lyssnar. Du har ett förhållande, jag är singel. ;) Vi tycker om att festa tillsammans och vi turas om att vara fylletaxi. Vi har nog aldrig skrattat så mycket som vi gjorde den där nyårsaftonen vi spelade mariocart. Vi delar så många minnen att vi skulle kunna fylla en hel bok, om ens det räckte.

Jag kommer alltid att vara din vän, i vått och tort! Jag hoppas att det kommer bli många, många, många år till av vänskap. För din vänskap för mig betyder så otroligt mycket att det knappt går att beskriva. Du ska veta att jag alltid ställer upp för dig till 100%, alltid!

Tack, tack för att du är min vän! Tack för att du alltid finns där! Tack för att du orkar med mina pratattacker! ;) Tack för att du är en av de bästa människorna på jorden. Tack för att du är min granne!

Jag älskar dig Erika! <3
Puss //Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

gullunge!! klart vi alltid ska vara vänner! vi ska inte bara fylla en hel bok med minnen, vi ska fylla ett helt bibliotek!älskar dig oxå, trots våra olikheter (och nej jag kan inte minnas att vi har bråkat :P) och tack för att jag fåår lyssna på dina pratattacker ;) finns alltid här för dig som du finns för mig =) <3

2008-12-05 @ 14:11:23
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0