Du är ju dum i huvudet


Jag är fortfarande sjuk (har inte hon alltid varit det? haha jättekul). Jag mår bättre i alla fall. Jag börjar kunna andas normalt och huvudet känns inte lika bortsprängt längre. Dock är jag fortfarande hemma. Och jag får fortfarande inte träna. Okey för att jag missade i måndags. Och igår. Men idag? Imorgon? Det här är inte kul längre. Inte för att det någonsin varit det. Jag försökte försiktigt säga till mor hur gärna jag kände för att gå på träningen ikväll. Som svar fick jag en lång blick. Det riktigt lös om den, är du så korkad? När snacket gick vidare till helgen och en eventuell utgång nämndes fick jag ännu en blick. Men denna gång var det inte bara blicken som sa går du ut när du mår såhär är du ju dum i huvudet. Jag kan inte göra annat än hålla med. Men nu är det såhär, jag räknar med att vara frisk på fredag. Jag räknar med att vara frisk imorgon. Igår räknade jag med att vara frisk idag - ni har ju alla hört hur det gick...

//Erika

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja men du måste vara frisk på fredag!:P

2008-12-03 @ 14:54:54
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0