Dagen i Uppsala

Åkte till Uppsala idag. Skulle åka in med Erika men hon tyckte vi skulle åka vid tolv så jag bestämde mig för att åka in lite tidigare och sen möta upp henne. Väl inne i Uppsala träffade jag Jaffa på HM. Ett mycket kärt återseende! Känns som om jag inte träffat henne på evigheter, vi gick och fikade och pratade om allt möjligt. Uppdatering liksom. =) Sen mötte jag upp Andreas och gick och fikade med honom. =P Själv tog jag bara en Latte... =P Lite senare ringde Amanda och undrade vad jag gjorde å sen frågade hon om hon fick åka med hem. Självklart liksom! Henne säger man aldrig nej till - underbara människa! <3
Efter det ringde Erika och kom och gjorde mig och Andreas sällskap på Waynes coffe.
När kl började närma sig halv två gjorde vi Andreas sällskap till stationen så han kunde åka hem igen... han skulle tydligen iväg till Katrineholm med Uppslandslaget. När Erika och jag lämnat av honom där mötte vi upp Amanda för att kolla på de sista klapparna. Jag hittade till två personer vilket är väldigt bra för då har jag typ bara en kvar att köpa till.
När klockan slagit halv tre sa Amanda och jag bye bye till Erika och drog oss mot bussen.
Hoppade av i Skolsta och åkte sedan hem.

En mycket trevlig dag med mycket trevliga människor! Älskar såna dagar när man träffar så många kompisar. Fyra stycken blev det till sist när det egentligen bara var räknat att träffa en - Erika. Alla andra var bara ett plus i kanten! =) En bra dag i Uppsala helt enkelt.

Dagen kommer sluta med en match i Örsundsbro. Samling kl 18.15.... Får se hur det går. ja ja....

Känner att detta inlägg kanske blev en aning långt. Men den som vill läsa gör det. Det här var min dag iaf. =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0