Bla bla bla

Äntligen en fredag.... hemma.. skönt! Mamma håller på att baka i köket och jag kan känna doften ända hit, till mitt rum.. det doftar ljuvligt! Det doftar jul...
Den här helgen händer det väl inget speciellt. Ikväll ska jag på sminkparty... sen frå vi se om det kanske blir Sthlm imorn.. kanske kanske....

Jag längtar asmkt till nästa helg iaf! Då är det roliga aktiviteter som står på to-do-listan:

Åka till Jonas och Christoffer i Sthlm å parta där (Erika med=))                                                                                       
Hälsa på bror och Bettina dagen efter ;P tåg direkt från Sthlm

Nu - frukost och sen kanske snatta något nybakt! =D (A)

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0