Veckans hjödpunkt: fredag

På fredag gäller det!
Alex ringde nyss. Det är tatueringsmässa i stan i helgen. Kan det komma mer passande? Självklart ska vi dit och få våran lilla tatuering gjord. Lycklig! Ett plus i kanten är ju att vi inte bara kommer få den gjord, vi får även gå omkring och glutta på andras galna tattoos.

Efter mässan blir det ju såklart utgång. Alex, den nyblivna 18 åringen, är självklart taggad varje helg (om hon fick bestämma skulle det nog bli varannan dag). Tyvärr ska jag jobba hela helgen så det lär nog bli ganska lugnt för min del, men en kväll ute med flickorna och lite dans tackar man ju inte nej till bara sådär. Speciellt inte när jag ändå är i stan. Klart jag ska med!

Men först och främst ska jag genomlida veckan. Bara två dagar kvar. Sen är det freeeedaaag! (en väldigt speciell fredag, förutom det redan nämda här ovan så är det min enda lediga dag denna vecka)

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, eller jag vet inte. Det var serveringsjobb borta i Ultuna och de kallar in extrapersonal när de har konferanser och det är ju tyvärr inte det varje dag, så därför måste jag hitta något annat oxå. :p

Hur går det för dig, har du hittat något?

2008-08-27 @ 21:33:25
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0