Utan bh och med en skurmopp i huvudet


Spännande dag. Vaknade imorse och var så trött att jag t.o.m. glömde ta på mig bh:n när jag klädde på mig, vilket ledde till att jag fick köra på en bh-lös dag idag, men det funkade ju det med. På jobbet har jag fått in flytet så bra nu med gradningen att jag snart kan grada i sömnen, som jag förresten i princip redan gör, jag drömmer mig bort och hamnar helt i min egna lilla värld. Plötsligt vaknar man av att bror dängt en mopp i huvudet på mig. Mums. Hämnden är ljuv och han fick strax en liten dusch av mitt dricksvatten. Har planerat en större hämnd i helgen. Då ska han få igen för alla gånger han väckt mig med sin äckliga lilla väckarklocka (och för att han höll mig vaken på varje rast idag, ingen powernap med bror i närheten inte).

Har fått en rapport från lilla Rebecka också. Vet inte om hon har nämt det, men hon har lämnat över bloggen i mitt våld i en hel vecka, medan hon själv lever livets glada dagar borta i Finland. Fick ett glatt litet sms idag om att hon lever och mår bra, även om vädret där borta hade kunnat vara bättre. Så nu får vi önska bättre väder till Rebecka =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0