usch och fan va kul!

Usch för att jag tror att jag håller på att bli sjuk. =(

Och fan va kul för att imorn ska jag åka in till Uppsala och skriva in mig på en nation. Det blir Norrlands. Sen efter det är det förträff med univeristet. Och det känns verkligen som om det är som om det börjar bli på riktigt nu. =D Fan va roligt det kommer bli! Och en sak till som är kul är att jag inte kommer åka ensam, utan Ida Alex ska också åka med. Känns bra att man har en kompis med faktiskt.

Aja... berättar mer om imorn hur allt gick.

Nu.... sminkparty.

Puss
//Rebecka

ps. Vill inte bli sjuk nu när allt kul börjar! =S

Kommentarer
Postat av: Erika

Rebecka, borde inte vi gå med i samma nation egentligen? :P

2008-08-26 @ 19:10:54
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0