Läggdags?


Nehe, det blir inget om lördagen idag heller. Var min plan från början, men är alldeles för trött. Dessutom är jag sjukt sugen på macka och juice. Och väldigt, väldigt trött. Jobbet tog på krafterna idag, men är trots allt inte lika jobbigt som innan. Dessutom blev jag glad idag för mor har mobbat mig för att jag nämde att en av killarna på Webra var söt. Hon trodde genast det värsta och var helt säker på att det var den struliga praktikanten som slutade för ett par veckor sen (för det skulle vara så typiskt mig, en strulig, bråkig och bla bla bla). Men icke, för idag var han tillbaka (alltså inte praktikanten, utan den andre), vilket betyder att det inte var praktikanten och mor har helt fel (eller ja, överdriver i alla fall) om min smak. Mohaha.

 Nu börjar jag vänja mig vid att grada så de flyter på ganska bra. Klarade av en hel dag utan att drabbas av panik även om dagen gick väldigt väldigt långsamt och ledde till att jag blev väldigt trött. Trots trötthet drog jag ikväll (när jag egentligen hade tänkt skriva inlägget om i lördags) till Jesse, kollade Srubs (jag bara älskar scrubs, lätt en av de bästa serierna någonsing) och hälsade på hunden "dörrmattan" Harry. Nä, pallar inte ens skriva mer (är så förvirrad och trött så jag vet knappt vad jag skriver haha) men, macka - here I come!

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det tycker jag verkligen att vi får göra. Det känns som att det alltid går så lång tid innan vi hittar på något. Det e ju bra att jobba ju. Då blir du ju rik ;P

2008-08-05 @ 22:14:22
URL: http://thores.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja tro't eller ej, fick besked igår utav luleås universitet att jag kommit in i Piteå. Men jag kommer att tacka nej till det för jag känner att jag inte riktigt är inställd på att flytta just nu och det kom så nära inpå, den 20:e aug är det inskrivning. :S Joo, vist det låter jättebra, är nog ledig någon utav de där dagarna. :)

2008-08-06 @ 18:04:37
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0