Jahopp...

Ja, nu sitter man här i sin ensamhet. Till och med katten sover, även om hon brukar vara i full gång så här sent på kvällen. Har precis kollat på Fantastic Four (som om man inte sett den tillräckligt många gånger redan). Tröttnade ganska snart så jag bestämde mig för att ta ett bad. Man måste ju passa på eftersom man inte har ett eget badkar hemma. Där finns det bara bastu (även om det också är underbart).
Imorn åker jag hem med 12.56 tåget. Hemma runt 14.10 eller något sånt. Ska bli så skönt att få komma hema igen. Börjar tröttna ganska hårt på den här lägenheten. Även om den är asfin och jättestor så finns det inte så mycket att göra förutom att titta på tv, städa, sitta här vid datorn eller gå på stan. Men hur kul är det att gå på stan själv? Inte så kul kan jag säga.... "/

Nu ska jag sova så det blir morgon och jag får åka hem igen! Shit va man kan få hemlängtan ibland... =P

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0