Förföljd av knallgul pojke


Idag blev jag förföljd. Och inte av vem som helst heller. Utan av en liten fjortiskille i knallgul tröja. Läskigt.

Jag var in på Åhlens. Skymtade något knallgult. Jag gick in på HM. Såg en pojke i knallgult. Gick bort till bankomaten. Hörde hur en pojke i knallgult skrek på mig Hörru, hörru, har du cigg? Jag gick därifrån. In på HM. Där kommer en pojk i knallgult in. Jag går därifrån. Efter mig lunkar en pojk i knallgult.  Mot parkeringen. Knallgul pojke stannar en bit bort ser sig omkring. Jag vänder mig om. Knallgulpojke kollar bort mot mig. Jag sätter mig i bilen. Startar bilen. Backar bilen. Knallgul pojke vänder om och går iväg.

Jag kör iväg för att aldrig mer återvända. Typ.

//Erika

Kommentarer
Postat av: Therese

Nämen vad smart du är. Har ju absolut inte tänkt på det.. :)

2008-08-23 @ 21:26:45
URL: http://thores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0