Det är ingen big deal


Promenad? I morgonluften? Vem försöker jag lura? Klart att det inte blev någon promenad. Hallå? Det är mig vi pratar om. Jag är alldeles för slö. Och nu är det försent, regnet öser ner. Istället sitter jag med MTV på och lyssnar på Chris Brown vs Darin samtidigt som jag klickar mig runt på 1000 apor. Jag har sminkat mig i en halvtimme också. Jag börjar bli lite rastlös...

Alex smsade nyss. Verkar som om hon ska fixa tattoo till oss idag. Hoppas det blir redan nästa vecka. Och hoppas att mitt nya kort har dykt upp tills dess, annars har jag inga pengar. Då kan det bli väldigt väldigt jobbigt.

Nu då? Försöka hitta något ätbart? Packa? Bädda? Bäst att börja med det jobbigaste. Packningen. Usch, gillar inte att packa. Inte när man ska resa hemåt. Fast ifs, det borde ju bara vara att mosa ner allt i väskan. Vem behöver vika kläder som ändå ska direkt in i tvättmaskinen när man kommer hem? Vi kör på den =)

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0