Äntligen

Äntligen är jag hemma efter att ha varit en vecka i Finland... Här möts man av regn och hagel dock men det är ändå skönt att vara hemma! =)

Det har väl inte varit en sån händelserik vecka... träffat farmor, farbror och två av mina kusiner... en kusin spelar med i typ tre olika rockband och de ska snart släppa en skiva.. så om ni ser en skiva där gruppen heter "Blood on our hands" så är en av medlemmarna min kusin! =)

jaja.. nu ska jag nog ta mig en liten kvällsmacka.. känner att hungern börjar krypa sig på en aning.. sen måste jag fortsätta packa upp min väska... det har inte riktigt blivit av än! (A)

Skönt att vara hemma iaf! =)

Puss
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: Erika

kul att ha dig hemma igen =)

ses ikväll :P

2008-08-11 @ 13:23:46
URL: http://bbqvillage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0