Ännu en fartfylld toppenkväll


Kvällen blev minst lika bra som den innan. Alex var på topp. Jag var på topp. Jennie dök upp och var på topp hon med. Det blev en toppen kväll helt enkelt. Just nu är jag för trött för att säga mer om kvällen än så och för att bjuda på alla härliga bilder. Men det kommer, tro mig. Den här helgen har ju tagit lite smått på krafterna och idag hade behövts till återhämtan. Men icke. Alex och jag råkade ju dumpa partybilen Tosse (Alex har döpt mitt vrålåk) i Uppsala igår så fick ta mig hela vägen in till Uppsala och hämta hem den igen. Men gott på ont (kan man säga så?), då fick jag ju i alla fall ta en promenad genom stan med Jesse och lyssna på planer om hur han ska ta över världen. Och det var ju inte helt fel det heller...

//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0