Trött

Jag är så trött på datorerna i skolan... de är så sega! Tacka vet jag datorn vi har hemma.. snabb och bra! Man behöver aldrig vänta på att den ska starta utan den blir klar nästan på en gång.

Förresten, min bror ska sälja sin dator, helt komplett, för 3500 kr om det är någon som vill köpa. Så det är bara att höra av sig. Kommer upp en liten bild på den senare. Kan ju säga att den är har en ekram runt sig och är väldigt stilren. =P Så vill man ha en snygg bra dator hör av er! =P

Nu sitter jag i datorsalen med Sara, Dzenana och Ida Alex. Tror att vi väntar på att matsalen ska öppna så vi kan få gå och äta lite soppa. Hoppas det blir efterrätt till. Det brukar bli det när det är soppa, men man vet ju aldrig.
Vi har precis haft fotolektion, och vi tog lite bilder på människor som vi sedan bytte huvuden på... eller jag gjorde inte det men de andra gjorde det, jag gjorde en annan bild.
Vi har fått en uppgift där vi ska ta en bild som handlar om Enköping på något vis. Jag hade nog tänkt att jag ska ta någon bild från torget i centrum. En bild vid fontänen skulle inte sitta fel - med någon som äter en glass eller två... vi får se hur det blir med den saken. =P

Ida sitter och skriver ut en låt som vi ska sjunga på studenten - Sjung om studentens lyckliga da'r. Hahaha! Undra hur det kommer låta när alla ska sjunga den... we'll see, we'll see...

Efter lunchen ska vi ha svenska C, typ första gången på aslänge. Vi ska gå i genom en ny uppgift, tror att det handlar om livsåskådning. Kan bli spännande. Man vet aldrig.

Imorn har jag prov i psykologi. Hoppas att det går bra. Det känns faktiskt ganska bra den här gången. Ska bli skönt att bli av med det. Sen är det helg. Även om jag måste plugga en aning den här helgen tror jag att den kan bli ganska lyckad ändå.

Nu ska jag titta runt lite i bilddagboken och massa annat...

Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0