Summering av helgen

Var själv hemma hela helgen vilket var både roligt och läskigt!

I fredags gjorde jag inte så mycket... sjukanmälde mig till skolan eftersom jag bara hade en lektion och jag ville åka med min bror och Bettina till Stockholm. Åkte dit och shoppade loss =P en klänning, ett par skor och en kofta! Billigt var det också... allt gick på typ 600 kr... asbra enligt mig... sedan åkte vi till enköping och käkade på Vita elefanten... sjukt gott... sedan åkte vi hem och de begav sig till Örebro igen... resten av kvällen satt jag hemma ensam och tittade på Talang 2008... sedan fick jag ett roligt samtal av en vän som jag inte hört av på länge så jag blev väldigt glad när han ringde. Pratade i typ 30 min innan jag skulle sova. Jag va skiträdd när jag såg att det var någon som gick utanför vårat hus när jag gick runt och släckte så jag var glad över att jag pratade med honom just då för annars vet jag inte vad jag hade gjort.
Det var min fredag...


Förkrök hos en av Brinckens kompisar... Johanna hette hon! En trevligt liten prick! (A)

Lördag: Började med att Tori kom hem till mig kl 10 och jag gick upp och åt frukost och sedan gick vi upp till hallen för att titta på när herrlaget hade match... matchen slutade lika. Sen gick jag hem för att packa väskan inför kvällen och matchen mot Brinckes polare i Bålsta - killar som var 20+ och var fotbollsspelare och hockeyspelare... matchen slutade med att jag ställde mig i mål... =P chockerade nog många med att jag räddade så många mål! (de sköt ju rakt på mig så klart som fan att jag räddade dem). Matchen slutade med att killarna vann =P vilket inte kanske var vad vi planerade =P Sedan bar det av mot fest! Kan inte och kommer inte skriva hur den var, men jag kan säga att den festen var en av de roligsate hemmafester jag någonsin varit på! Hur kul som helst även om det faktiskt inte hände så mycket... jag hade bara allmänt roligt och trivdes väldigt bra! =D

Söndag: vaknade trött... gick upp och åt frukost för att sedan göra mig någorlunda fin för att titta på damlagets match... den slutade med förlust tyvärr, men de spelade bra i andra halvlek iaf. Sedan gick jag hem och gjorde inget speciellt... väntade bara på att mamma och pappa skulle komma hem... När de kom hem fick jag en jättesöt t-shirt med ett jordgubbetryck på och en ask med kinderäggs-choklad... hur gott som helst... synd bara att jag redan ätit upp hälften(A). Idag har det inte hänt så mycket.. varit i skolan och haft tre lektioner... sedan åkte jag hem och åt mat sedan upp till hallen för att titta på b-lagsmatch... men det slutade med att jag gick hem efter att nordia låg under med 0-5.... skittråkig match! Nu är jag trött och ska fixa mig för natten.. kanske blir det att jag tittar på en film eller något för jag har mega-svomorron imorn.. börjar halv tre och kan åka in med 13.05 bussen... sååå skönt!

Hade fint!
Puss
//Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0