Snus mellan tänderna


Jag överlevde hela dagen. Jag varken krockade på vägen dit eller dog under tandläkarbesöket. Fantastiskt. Däremot ser jag rent ut sagt förjävlig ut i munnen.

När jag kom dit fick jag börja med att svälja någon röd god vätska som man blev lite tung i huvudet av. Att inte få gå i trappor och det där med minnesluckor var ju lite överdrivet. När jag var som mest påverkad kanske jag skulle låtit bli trappor, då somnade jag i princip medan de grötade runt i munnen på mig.

Just nu har jag stygn mellan tänderna. Ser ut  som om jag har massa snusrester liggandes där. Mys.
Jävligt roligt och gå omkring så i tio dagar......



Ser så fräscht ut, jag vet.

//Erika


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men oj så snygg du kommer bli när allt är klart!=P Tänk på feting-smilet du kommer få lixom! Men jag kan förstå om du är frustrerad... kul å få det nu lixom när man går sista året på gymnasiet... eftersom de sa att du kanske skulle haft det tidigare. I feel for u... puss darling!

2008-04-17 @ 10:46:46
Postat av: Alex

HAHAHA! Ska du gå sådär i tio dagar?!

2008-04-17 @ 12:39:50
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0