Så dök inlägget äntligen upp


Så kommer inlägget om helgen. Blir nog mest massa bilder, orkar inte skriva så mycket.

 

Dans i trappan.
Blev tyvärr inte så mycket dans. Inte heller fick Sara och jag visa våran talang på Spice girls låt. Suck.
Däremot uppfann Sara en ny slags dans, små skutt som tyvärr aldrig blev uppvisad. Vi glömde bort den minuten efter. Kanske lika bra, vem vet vilken reaktion vi fått om vi skuttat in på dansgolvet?

 

Haha, älskar Lauras min!!
Av någon anledning sprang de och gömde sig under trappan med chipsskålen =)


 

Haha, älskar Lillans min!!

 

"Seriöst" snack inne på toan:
J
: Jag tyckte inte -- var så snygg först, men nu tycker jag nog det.
A: Jag vet, men när man lär känna honom så blir han det.
J: Jo... (fattar inte riktigt vad hon menar, känner inte --)
A: Men när man lär känna honom så märker man hur rolig han är.
J: (hänger fortfarande inte med, låter på A som om jag borde det) Jo, eller hur.
A: För R är ju jätterolig.
J: R!? Haha, vi snackar ju om --!
Båda ligger på toagolvet och asgarvar.
Låter kanske inte så kul nu, men det var väldigt roligt då, speciellt när R inte ens befann sig på festen.


//Erika

Kommentarer
Postat av: Laura

Herregud på mig o mina fylleminer xD

2008-04-07 @ 18:06:33
URL: http://laur4.blogg.se
Postat av: Alex

Jag kommer inte ihåg vilka peson vi snackade om inne på toanxD

2008-04-08 @ 09:29:33
URL: http://alindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0